Bye bye

Ni anonyma, jag tog bort inlägget nu, orkar inte ha en diskussion om detta utan vi säger såhär: stör ni er så mycket på min blogg... gör såhär.. det är väldigt enkelt ni ska få se: läs inte mer, kom inte tillbaka. Wow! Vilken grej va? Det funkar också, toppen va? Nu slipper ni, halleluja! Haha herregud... grow up girrrls..

din åsikt, mjau!
Postat av: Johanna

Blä bry dig inte om alla anonyma idioter.. Dom finns banne mig överallt! Fy på dom!



Oh ja.. Jag klämde på den, gick därifrån och tänkte "ne den ska jag inte ha.." Sen ångrade jag mig, gick tillbaka, klämde lite till och vips, den var min! :) Haha.. Passar in i min framtida inrednings-idé för sovrummet! En liten detalj liksom. ;) Kram kram på dig!

2009-03-14 @ 01:44:08
URL: http://www.bicini.se
Postat av: farah

det är ju just dom anonyma som man ska skita i.

2009-03-14 @ 16:34:49
URL: http://farii.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0