Snart lunch

Om 15 min har jag lunch. Tack gode gud, jag är så trött! Har i och för sig gått helt ok under dagen trots att jag är så trött... Haha längtar redan till helgen... och till min semester som tar fart andra/tredje veckan i Juli. Ska bli så skönt med 4 veckors semester, ska ju även åka till Montenegro (Budvanska Rivieran) näst sista veckan av min semester med mor min & systrarna. Ska bli riktigt skönt med en solsemester, har inte vart på en sådan på flera år (räknar inte Barcelona då det bara shoppades och dessutom var vår där). Har 2 stycken nya bikinis och en baddräkt som jag kan ta med mig också! Lär säkerligen bli ännu en bikini eller baddräkt tills dess! Fast det är ju inte så smart att sola i baddräkt i och för sig men det är snyggt om inte annat haha!

Oj vad jag svamlar... vill bara att tiden ska gå så att jag får käka min lunch är dessutom vrålhungrig, förutom trött alltså. Men jag har med mig en energidryck (euroshopper hehe) som jag tänkte dricka efter lunchen så att man piggnar till lite extra och kan köra på fullt ut de sista 3 timmarna. Nu ska jag fortsätta kämpa de sista minutrarna så uppdaterar jag eventuellt ikväll.



Bild från Barcelona nu i mars, längtar utomlands!!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0