Midsommar

Halloj allihopa! Idag är det minsann Midsommar. Dock ser inte vädret allt för lovande ut just nu, det är molnigt och blåsigt ute. Lite trist men det kan ju vända om vi har tur här i Stockholm! Det var tänkt att vi skulle (ett gäng vänner) ha knytkalas i Rålambshovsparken idag och sen dra hem till Markus & Cilla som bor på Kungsholmen, men i och med att vädret ser ut som det gör just nu så lutar det åt att vi drar hem till dem på en gång och käkar inne. Ååh jag ville verkligen sitta ute och mysa! När kommer den riktiga sommaren egentligen? Jag väntar fortfarande!

Sen har vi ju ett annat, dock väldigt värdsligt, problem: Vad ska jag ha på mig egentligen? Är säkerligen inte den enda tjejen som funderar över detta i skrivande stund. Har ju lite att välja mellan men just nu önskar jag att jag bara hade ett alternativ haha.. fasiken också det kommer säkert ta minst en timme för mig att bestämma vad jag ska ha på mig. Det slutar alltid så. Haha.


Miriam ska med ikväll bland annat!
Denna bilden är tagen hemma hos Markus för några helger sedan.

din åsikt, mjau!
Postat av: midsommar måsen

Jag tänkte köra förfrysnings-döden: ta den fin somrig outfit och låtsas att det är varmare än det är, bara för att få rätta sommar känslan! Vad tror du?

2009-06-19 @ 11:47:02
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0