Tommys Tokiga Torsdag

Trots att jag var febrig under dagen så drog jag till Åkersberga för att träffa Jessica & co för lite öl på den lokala krogen Tommys. Vi åt god mat, drack öl och hade allmänt trevligt.

 Sov hos Jess men vaknade sjukt tidigt och kunde inte somna om så jag åkte hem vid halv åtta på morgonen haha.. det kändes väldigt B måste jag säga.. nåväl satt som det bakfulla djuret i min ensamhet tio över åtta på McDonalds och åt en bagel samt drack en latte. Var ändå lite filosofiskt på något vis haha. Kom hem runt nio tiden och satt vid datorn ett tag till jag gav upp och tog en tupplur på en si så sär fyra-fem timmar. Så kan det gå om inte haspen är på, eller vad är det man brukar säga?


Amando & Mikaela


Det var bara mellan 20-21 som ölen kostade 19 kr så alla köpte 5 på en gång haha!


Jag & min allra bästa vän Jessica <3


Den obligatoriska matbilden


Fler människor längs bordet


Ida & Jag

din åsikt, mjau!
Postat av: Ann

Vart köper du dina örhängen?

2009-07-22 @ 01:18:47
Postat av: Camilla

Ann: På Ebay!

2009-07-22 @ 02:09:58
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0