Snart är det fredag!

Yes! Har fått min lönespec på mailen och är sååå lycklig, blev mycket mer än vad jag trodde, är så glad! Så det ska med ett par grymmmmmt snygga sneakers hem på fredag, ååh så snygga dom är! Finns i min storlek och är jättefärgglada! Så mina två underbara vänner som ska med ut på shoppingrunda nu på fredag kan räkna med att vi ska förbi Brunnsgatan en sväng ;)

Vilka sneakers det blir får ni se på fredag when the time has come haha...

Ikväll är jag en glad tjej och imorgon kommer jag nog troligtvis göra jäkligt bra ifrån mig på jobbet tack vare den lyckoboost. Har förövrigt fått en gratis hälsokontroll på jobbet (nu på fredag) där de ska kolla BMI samt muskelmassa etc. Ska bli kul även det.

Nej nu har Jacke redan börjat äta så nu ska jag hugga in här. See you laterrrr...



imorrn är det dans :D wacking står på schemat.

din åsikt, mjau!
Postat av: lou

ow. e wacking roligt? elr jag menar: hur är wacking?... svårt, roligt osv?

vill prova dansa de ngn gång ser mega kul ut

2009-01-21 @ 23:39:07
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej!..Jag såg i dina tidigare inlägg typ i december,att du ville sälja en guldkedja,är det fortfarande till salu? Eller har nån redan köpt det?..

Tacksam för svar =)

Fin blogg också!

2009-01-21 @ 23:54:38
Postat av: M,

Vem ska du dit med???

2009-01-22 @ 00:14:31
URL: http://kiiico.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0