Seg kväll

Vi har bara kollat på film och serier idag/ikväll. Rätt skönt... bara det att det är så jäkla varmt i våran lägenhet att jag dör! Så fort Markus och Henke har åkte måste jag ta en kall dusch eller något... herregud säger jag bara, rena rama bastun!

Blev inte klar med mina pärlplattor så ska göra det imorgon istället efter att vi har städat... det behövs verkligen kan jag lova! Om inte Jacke vill hjälpa mig imorgon så gör jag allt själv alltså, pallar inte ha det såhär!

Har inte så mycket mer att berätta om denna dagen så vi hörs imorgon!


denna bilden är icke från idag..

din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

jaa =) såå tung dag d va

2009-01-04 @ 14:10:02
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0