Lunchinlägget

Idag har jag ätit kyckling med pommes och café de paris-sås! Det var helt okej, rester från igår.

Denna dagen har det gått helt okej fram tills nu... hade velat sälja mer men hälften av samtalen jag fick la folk på i örat och nästan resten var folk som inte kunde svenska... Haha kom i och för sig fram till en tant som verkade måttligt förvirrad... hon skrek först att vi var kriminella, sen lyckades jag lugna ner henne och hann berätta liiiite om det jag sålde tills hon började skrika att jag var, citerar: "en jävla spion" och att jag satt och spionerar på henne hahaha... då sa jag att hon fick ha en bra dag och hejdå, sen la vi på haha... så synd alltså...

Ska se till att sälja gärnet nu så jag tjänar lite moneey... imorgon är det fredag, tack gode gud haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: Miriam

Haha, har också haft några schizos du jag jobbade med support.. Det fanns en tant som alla visste vem va, som brukade ta med sig hårddisken från sin mac i väskan då hon lämnade huset.. galent!

2009-01-15 @ 14:01:52
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: Maja

Hahahaha! Jag dör! Skön tant! :D

Kommeru ihåg den där gubben som skällde ut dig o sa att du skulle ringa Reinfeldt o be honom skänka pengar? Haha, så mkt roliga människor d finns..

2009-01-15 @ 16:47:37
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0