Lunchen slut

Har ätit pastasallad för dom som undrar! Men den var inte så god idag haha! Hade hellre ätit något varmt såhär i kalla tider...

Efter jobbet idag ska jag fika med fröken Mirandah och sedan ska jag hem och hämta ut ett linne på posten. Det är orange och jättefint... kände att jag bara hade vita linnen nästan, ett lila & ett turkost har jag också, men annars bara vita och det blir så trist. Så ett orange blev det nu då! Kan bli himla tjusigt om inte annat haha!

Tusan också har inte min kamera med mig! Annars hade jag dokumenterat våran fika haha.. nåväl hon kanske har det med sig så då stjäl jag bilder av henne i sådana fall.

Funderar även på att göra mig en ny bloggdesign snart, men först har jag faktiskt två beställningar som jag fått av Fatima
, en gullig tjej som jag köpte örhängen av för inte allt för länge sedan, och sen av en annan tjej som båda mailat mig nu efter årsskiftet! Ska bli kul att göra lite designer nu efter det här lille uppehållet jag haft nu... har ju inte vart alls inspirerad samt att ingen som beställde design hade lust att betala.... och jag kunde inte sitta där och göra typ 10 designer och dessutom ta ca 3 timmar/design från min egen fritid... alltså 30 timmar ska jag sitta och göra dom här designerna i sådana fall... gratis.. det funkar liksom inte. Men nu är jag i alla fall glad för att jag fått dessa två beställningar så jag får lite extra pengar :)


här har vi fikafröknarna haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: Maida

Vad hände med min som du skulle göra ?? :O

2009-01-13 @ 20:39:36
URL: http://kiiico.blogg.se/
Postat av: the sassy salamander

Och aragon!

2009-01-13 @ 21:03:50
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0