Jobbar och sliter

Japp sitter på jobbet och inväntar samtal.. vi har börjat på nytt material idag, ny kampanj alltså, så jag var lite nervös här i början av dagen men det har faktiskt gått bättre än vad jag förväntat. Så det känns helt okej! Hade lite ångest över att gå tillbaka till jobbet som jag skrev i förra veckan, men nu när jag väl är här så är det rätt kul haha!

Imorgon är det röd dag för er som inte vet, trettondagsafton om jag inte minns fel! Så då är jag ledig minsann... mycket skönt hehe... latmask som jag är. Dock så jobbar jag inte halvdag som de flesta andra men men... mer pengar till mig haha.

Skriver nog lite senare igen, har inte så mycket att berätta för tillfället! So long!



haha skön bild från hissåkning på nyårsafton

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0