Fredag

Tack gode gud, nu är äntligen helvetes-veckan över. Magsjukan är äntligen över, och jag förbannar den för att jag missat nästan 5 dagars jobb! Hade fått säkert flera tusenlappar mer om jag kunnat jobba denna vecka men det är bara att släppa, för vad skulle jag ha gjort? Haft en hink bredvid mig på jobbet för kommande spyor? Njae... inte direkt va ;)

Nåväl, nu är det i alla fall helg och imorgon tänkte jag troligtvis ta mig en sväng in till stan för att köpa leggingsen i inlägget under samt lite skönhetsprodukter; ansiktskräm, BUS, sminkborttagning etc. Tänkte dra med mig Mirandah, som förövrigt blivit usel på att blogga på senaste (ja det är en pik haha!). Planerade även på att äta sushi eller thai. I vilket fall som helst så blir det absolut inget festande.

Hur ser era planer inför helgen ut då?


din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

Ha d så bra !!

Själv ska jag försöka vila , kommer ha nationella prov så mååååste vila !!

´kraaaaaaaaaaam

2009-01-30 @ 19:22:54
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: rebelliska risenschnausern

Dumaa deeej! Så dålig har jag väl inte vart...ellr...jo...det har jag väl. Men det har vart så fullt upp med alla intervjuer och provjobb och gud vet vad! Bättring lovas.

2009-02-01 @ 18:19:11
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0