TGIF

Thank God it's friday! Det kan man verkligen säga. Hua mig vad lång veckan har vart.. dock så har dansen vart väldigt rolig förstås. Har gått väldigt bra denna veckan, både med dansen då och sälj. Meeen idag har det inte gått bra, eller i alla fallinte timmen mellan 10-11. Bara massor av otrevliga människor och jag blev så grymt irriterad, så jag hoppas verkligen att det går bättre denna timmen.


Förresten, goda nyheter har jag! Där jag jobbar söker de nytt folk, och jag berättade detta förstås för min vän Maja som är utan jobb för tillfället, och nu har hon fått en intervju på måndag! Helt underbart, hoppas hon får det! :D Ska nog träffa henne ikväll, ska hem till Henke och ta en öl eller två. Kommer dock inte bli så sent är trött som en och en annan utarbetad get. Usch jag vill inte jobba mer idag :(


Vad ska ni andra göra ikväll? Fest måntro?


mina nya leggings jag köpte igår! sjukt snygga
har på mig dom idag också haha

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Mjaaaaaaaaaaau! Jag såg oxå de där legginsen nånstans, skulle oxå tjacka dem. :) hihi, men nu kommer jag inte ihåg vart jag såg dem. ^^



Anyway! Grymt att du kommer ikväll! <3

2009-02-13 @ 12:09:11
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: elmaco

vart är dessa köpta, sjukt snygga!

2009-02-19 @ 08:59:44

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0