TGIF

Oj oj ännu en dag utan uppdateringar, det var det värsta haha! Har faktiskt inte haft lust att skriva så då blir det ändå inge bra om man tvingar ut något inlägg, I'm sure u know what I mean. Nåväl så kan det vara.


Så vad hände igår då? Jo först var det jobba jobba jobba, i vanlig ordning. Fick även lite skäll från cheferna på kombilotteriet, eller ja inte skäll men de har klagat över vissa grejer vi säger när vi säljer, som DE sagt förut att vi får säga. Hm. Jaja det är bara att göra som de säger.. Utöver jobb så fikade jag med mina goda vänner Maja & Erik innan dansen, vilket var väldigt trevligt. Och ja dansen då, det var waacking förstås eftersom det var Torsdag igår. Det gick skitbra, så jäkla roligt med waacking alltså! Fick världens house-feeling och bara ville dansa house, haha! Var så stört det riktigt sprätte i kroppen på mig fast jag kunde inte direkt "leva ut" det eftersom jag liksom antingen satt eller väntade på antingen bussen eller tunnelbanan haha.


Idag är det i alla fall soligt! Till och med så soligt här i Stockholm att den värmer! Det var inte dåligt va? Det går dock inte så bra med säljandet, är lite svårt att ställa om sig till de nya riktlinjerna eller vad man ska kalla det, regler eller ja.. ni hajjar. Men men har ändå tjänat en hel del under denna månad så det gör inte så mycket om säljandet går ner nästa vecka :) Dessutom börjar ju Maja & Malin här då, så toppen så det inte är sant haha! Ska bli så kul att vi alla tre ska jobba på samma kontor! Dessutom är jag glad för att jag fick hem mina nya Dunks igår, de är grymt snygga. Så idag är jag ganska snygg, haha.


Vad händer ikväll då gott folk? För mig är det inte mycket tror jag.. har ju inte direkt storkovan kvar på kontot haha! Det beror i och för sig på vad alla andra vänner & bekanta ska göra ikväll, så vi får se vad som händer helt enkelt.



+


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

LÄTT snyggaste kicksen hittils!! AJ LAJK ! :) <3

2009-02-20 @ 20:09:07
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0