Söndag.

Helgen har gått allt för fort, skulle vilja ha en dag till att sova ut... men men det går ju inte. Sitter här nu och dricker chaite samt surfar runt på lite olika sidor, kollar mestadels in kläder, facebook och diverse bloggar. Är jätteledsen för att min kamera är sönder också... hade velat ta en bild på mina kläder jag har på mig idag men icke. Får se om jag ens har råd att lägga ut pengar på en ny nu när lönen kommer om 1,5 vecka. Det är ju en canon ixus 80is (chokladfärgad) som jag har, den ligger nu på 1490 kr på Dustinhome.. Vill ha en likadan fast karamellfärgad (som den på länkade bilden). Älskar ju att fota så en Camilla - kamera = ledsen Camilla. Rätt och slätt. Haha...

Nåväl ny vecka stundar, med allt vad det innebär. Dans måndag, tisdag och torsdag vilket alltid är lika roligt! Längtar speciellt till poppingen och waackingen. Jobb har jag förstås också, men det är relativt roligt denna månad då vi tjänar så bra (ringer ju på "varma kunder" som jag säkert berättat). Utöver detta tror jag inte att det händer något speciellt? Jo förresten! Maja ska ju på intervju hos Provoice, där jag jobbar, imorgon så förhoppningsvis börjar hon jobba någon gång redan nästa vecka! Och har vi riktigt mycket tur så får hon ju också börja på Kombilotteriet! ♥ yay!



bild från förra helgen som jag ej visat

din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tycker verkligen att den där bilden var sjuuuukt vacker! :)

2009-02-15 @ 20:20:52
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Cornelia

Tjaa! Länge sen! Såg att du jobbade på Provoice? Jag sitter på Kundtjänst för kombi.. får en del kunder ofta som blivit sålda av er! Hah! Reagerade på det bara.. Hare fint!

2009-02-17 @ 10:40:05
URL: http://tattoofashion.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0