Saturday

Det är så underbart skönt med helg, det må jag säga. Bara lata sig och glömma bort allt vad jobb heter.. nästa vecka är det dessutom Sportlov för alla som går i skolan vilket innebär att det inte är någon dans, Danscenter har nämligen stängt då. Lite trist men det är ju ändå löning nästa vecka, wohoo! Så det kompenserar the lack of dancing. Ska väl först och främst betala skorna jag fick hem i förrgår samt hyra men sen tror jag att det eventuellt kan bli en shoppingrunda! Tänkte titta förbi Beyond Retro bland annat men även American Apparel, Gina Tricot, Söderklenoden och Caliroots. Ska bli väldans trevligt att ha lite pengar att slösa med.

Jaha, så vad händer ikväll då kan man fråga sig? Inte mycket skulle jag tippa på. Har ju inte direkt så mycket pengar kvar att jag kan gå ut dessutom känner jag mig väldigt mycket på latsidan idag.. så jag har inte ens orkat bry mig om att åka till Täby Centrum för att köpa mer pärlor så jag kunnat göra nya smycken. Ska man ta sig i kragen och åka in en snabbis dit i alla fall? Näää.. jag orkar inte haha! Eller? Hmm.. haha. Håller i alla fall på att förbereda en hel del roliga modeinlägg som kommer upp under den kommande veckans gång. Har ju kommit fram till att jag inte hinner skriva särskilt roliga inlägg på jobbet i och med att vi bara får sitta på internet på våra raster. Så då får man vara lite smart och förbereda i alla fall lite granna i helgen, alltså sådant som inte handlar om det man gjort just den dagen.. ni fattar va? Haha..

Imorgon ska vi, jag & Jacke alltså, eventuellt (ganska säkert dock) åka till Ikea med hans syster Jenny och hennes sambo Jim. Vi ska köpa födelsedagspresent till deras mormor som fyller år nu nästa vecka, då vi också ska gå ut och käka kinarestaurang med deras familj! Ska bli kul att åka till Ikea, älskar att gå runt där och titta på alla prylar, man hittar alltid saker som man "behöver" hahaha..


din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

sant det där gällande ikea. sist jag var där kom jag hem med 200 sugrör...hahaha

2009-02-21 @ 20:02:14
URL: http://estailo.nu

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0