nummer 12

Fasiken... glömde ringa och ställa mig i kö till två klasser som jag ska gå på idag: dancehallen & poppingen. Så nu har jag köplats nr 12 på båda... Dancehallen är väl inte så farligt.. är ändå nybörjare så där missar jag inget, går där bara för att läraren är så bra men poppingen vill jag verkligen inte missa eftersom vi lär oss nya grejer varje gång :/

Min hy känns väldigt dålig idag så jag hade faktiskt bara tänkt gå de två klasserna som jag står i kö till och sen åka hem och ta en ordentlig dusch och göra ansiktsmask och grejer. Men vi får väl se hur det går. Min hals är ju lite på gång att bli dålig känner jag också så det är även en anledning till att jag bara tänkte ta just 2 klasser idag.

Det har verkligen inte gått bra att sälja idag förövrigt, gotta pick up my game.. Gah! Ingen bra dag idag haha.. Vi hoppas på en bättre dag imorgon, right guys?



gammal bild jag hittade igår! Här var jag 16 år gammal

din åsikt, mjau!
Postat av: Natali

Söt :)

2009-02-16 @ 14:32:40
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack fina du :) jag mår dock bra, oroar mig mer för honom än mig själv... men det ordnar sig antar jag. Han förtjänar någon som kan älska honom på rätt sätt. Så med tiden blir de väl bättre antr jag.



Sjukt söt liten skrutt du va hörru! :D

2009-02-17 @ 09:43:23
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0