Mätt som en plätt

Oj oj oj vilken middag! Kommer vara megamätt i minst två timmar till haha! Vi var ju som bekant och åt på kinesisk restaurang. Till förrätt blev det vårrullar för båda (veggo för mig förstås) sen till varmrätt åt jag kyckling med kinesiska grönsaker och Jacke åt samma fast med fläskfilé, båda rätterna med ris till förstås! Och sen den klassiska efterrätten: friterad banan med vaniljglass och sirap! MmmmmMmmm... haha, som pricken över i:et! Var jättemysigt att vara ute och käka bara vi två, dessutom var det knappt några andra där så vi var i princip ensamma på hela restaurangen förutom ett annat par. Perfekt helt enkelt.

Nu är vi hemma igen i alla fall, var förbi en sväng på Ica innan och köpte lite mat till imorgon samt Marabou chokladhjärtan som jag ska snaska på ikväll. Har haft cravings efter exakt sådana hela dagen haha! Vi ska väl antagligen kolla på film eller något nu snart, eller eventuellt ett gäng South Park-avsnitt. Vi håller nämligen på att kolla igenom alla säsonger i rätt ordning från början, är på säsong 5 nu om jag inte minns fel. Älskar den serien haha.

Hoppas att ni alla har haft en bra Alla Hjärtans Dag precis som mig! :)


din åsikt, mjau!
Postat av: Fatima

Liote nyfiken bara. Varför åt du veggovårullar om du äter kyckling? Är du vegeterian?

2009-02-15 @ 03:12:57
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0