Måndags morgon

Å hej och hå.. upp och hoppa.. Haha vad trött jag är en dag som denna. Idag börjar i alla fall Maja & Malin här! Ska bli så kul att ha dem här hela dagarna, "de tre provoice-musketörerna, det går inte av för hackor" som Mirandah sa hahaha..

Igår skulle jag och Jacke kolla på film, den senaste Indiana Jones som vi sett förut, men det krånglade bara hela tiden med ljudet, för det låg före så ibland pratade en karaktär utan att munnen rörde på sig haha! Vi fick det att funka efter många om och men, MEN sen skulle Jacke gå på toaletten och pausade, ja då minsann blev det som innan: ljudet låg före... Sååå irriterande, ville verkligen se den när vi börjat titta och allt. Dagens teknik va? Haha.. nåväl vi får väl göra ett nytt tappert försök ikväll.

Nu ska jag surfa runt en stund här innan jag ska ut och möta Maja, är ju på jobbet nu kom hit tidigare än vanligt faktiskt. Så vi hörs lite senare!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0