Måndag!

Indeed. Känns inte så tungt som jag trodde nu när jag väl sitter på jobbet. Idag är det dans som står på schemat! Först dancehall, sen popping och därefter house! Åh tusan! Har glömt att ställa mig i kö.. får ringa såfort det blir rast igen... jädrans!!

Nåväl dans som sagt.. har inte hunnit träna så mycket på poppingen som jag planerat på. Har gjort lite waves sådär och tränat lite på glides men aa.. vi får se hur det går haha! Tror egentligen inte att det är någon fara sådär men jag vill ju bli grym på det! Bör även träna på wacking inför torsdagen, är inte så bra som jag trodde haha! De andra i gruppen har kört mer än mig eftersom det är fortsättningsnivå så det blir youtube+träna hemma som gäller.

Vad ska ni göra idag? Är det någon mer än jag som ska dansa (vilken stil isådana fall?) ?


din åsikt, mjau!
Postat av: maria

jag får lite ångest när jag ser dina skor.. du måste ta hand om dom okeej??? tandborste + tvål för det är dom värda

2009-02-09 @ 13:17:23
URL: http://mstery.blogg.se/
Postat av: maria

okej.. det känns bättre att veta det haha.

2009-02-09 @ 13:40:33
URL: http://mstery.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0