Lunchinlägget

Så har halva dagen gått då... bara tre timmar kvar sen är jag "fri" haha... Börjar dansa halv sju idag till åtta, balett, sen ska jag bara hem och ta det lugnt. Usch vad det är trist att jobba men pengar måste man ju ha så hellre detta än arbetslös.

Har egentligen inte så mycket att berätta eftersom det inte händer så mycket här just nu. Funderar på att ha en frågestund men jag vet inte hur många av er som brukar vara inne här som kommer fråga något i och med att det bara är ca 1 av 5 som ens kommenterar haha. Det är ju i alla fall en del som kommit med frågor och ibland så glömmer jag att svara så då tänkte jag samla allt på ett ställe. Jaja, säg till om ni är intresserade annars skiter vi i det haha!


din åsikt, mjau!
Postat av: Nicki

Jag skulle vela ha en frågestund, för jag känner dig inte och så :P ,)

2009-02-10 @ 13:55:05
Postat av: bittra bävern

Ja, varför inte? Men vad ska man fråga då är det meningen? Nu får du allt stå ditt kast och ha en, vare sig du vill eller inte!

2009-02-12 @ 10:25:21
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0