Längtar efter fredag...

Imorgon är det äääntligen fredag! Vi ska dricka öl då hemma hos Miriam och Robert. Ska bli trevligt :) mer om det kan jag ju i och för sig ta imorgon haha...

Det är bara ca 2 timmar kvar tills jag slutar, sen ska jag iväg och fika med Mirandah en sväng! Har lite grejer jag vill prata av mig med henne om så det ska bli kul! Funderar på vad jag ska äta, är trött på sallader haha.. vill egentligen ha sushiii men det lär jag äta imorrn ändå så det får väl bli en jädrans sallad i alla fall hahaha!

Sen efter fikat blir det wacking! Missade förra veckan eftersom jag var sjuk :( Men nu ska jag ta igen det minsann.



din åsikt, mjau!
Postat av: Miri

Haha, vilket samanträff ;) Det blir trevligt! Ses imorn, kram på dig

2009-02-05 @ 15:26:55
URL: http://pygmiriam.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0