Dunks in my size!

Indeed, here they are: Dunks i min storlek och grymt snygga! Tadaaam... köpte mot faktura så jag kan betala när lönen kommer. Blir alltid lika rädd för att de ska försvinna i min size om jag inte köper dem, vilket oftast brukar hända. Så detta var då lösningen! Sorry Mirandah, det blir inga sneakers köpta nu vid lönen men det finns lite annat jag behöver också ;) Så vi kan gå och shoppa lite granna i alla fall!

Åh vad jag älskar att ha ett jobb haha! Så skönt att kunna köpa saker utan att behöva oroa sig om man ska klara sig eller inte. Tycker faktiskt att jag hushållt med mina pengar väldigt bra sen ajg fick min första lön från det här jobbet. Har ju lite kvar så jag klarar mig tills på onsdag veckan efter den som kommer nu. Så otroligt skönt!

Här är skönheterna som kommer hem till mig i veckan:


(det är förövrigt fri frakt på Caliroots tills på måndag!!)

din åsikt, mjau!
Postat av: soulie

my babies!!

2009-02-16 @ 19:41:01
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: Cam

Har också klickat hem ett par, man blir glad bara av att titta på dem! :D Borde det inte vara lättare för dig att hitta storlekar, små tar väl inte slut lika fort som typ 38 och så menar jag? :)

2009-02-16 @ 22:01:15
URL: http://worthy.blogg.se/
Postat av: utsövda underlaten

å, vad fina de var!

2009-02-17 @ 10:38:54
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0