Lördag på Ikea

Igår var fröken Jessica och jag på Ikea, precis som rubriken avslöjar! Vi körde verkligen en heldag och åkte till Ikea vid 09.30 på morgonen för att vara där när det öppnade. Ni vet ju själva hur äckligt proppat det kan vara med folk där och dessutom så här innan jul! Detta visade sig vara ett ytterst smart val då det var folk där förstås men inte så att det blev köer i gångarna.

Vi köpte med oss diverse saker till våra hem, Jessica var speciellt inriktad på glas haha! Jag döpte om henne till Glaskvinnan :) Jag å andra sidan köpte gardiner, persinner och matta till vårt kök samt prydnadssaker. Så vårt kök är så himla fint nu! Köpte även en ny skohylla som ser likadan ut sdom vår andra, och där får mina skor plats precis... kom dock på att ett par är hemma hos Jessica och att mina docs är påväg från USA till mig nu.. så allt kommer inte få platws i alla fall haha! Det ser i alla fall betydligt bättre ut nu.

Men vi slutade i alla fall inte på Ikea, vi tog en sväng inne på Bakaby Outlet (som inte var så jättebra...) sen åkte vi till Täby centrum för att shoppa julklappar. Vi fick klart allt på hela dagen, men fy fan vad länge vi shoppade igår haha! Vi shoppade sammanlagt i 8 timmar... åtta timmar! Helt sjukt. Skojar inte om jag säger att jag var trött i fötterna sen.

Här kommer lite bilder från när vi var på Ikea!


Jessica shoppar koppar!



Jag styr vagnen!



Här kommer Kaaaarin hahaha! (intern-skämt)



Jag med min favvo-tavla! Synd bara att Jacke typ.. hatar den. :(



Jobbigt att vara kort ibland! Haha!



Jessica köpte 3 bambuskott!


Jag köpte fina drinkglas som jag ska ha på min födelsedag! Fyller ju 20 år om 10 dagar :)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0