Julen 2009

Ja då var det väl dags för en sammanfattning? Har ju inte bloggat på några dagar så det är väl tid för det nu.

Julafton
Jag & min ena storesyster Caroline + hennes två barn Gustaf & My var hemma hos vår pappa och firade jul. Det var supermysigt med en liten gran, min fluffiga katt, öppen spis och supergod julmat. Fick jättefina julklappar bland annat lite pengar, en pyjamas, presentkort, en fin zebra-te-burk med djunelte i och lite annat smått och gott. Av min älskade pojkvän fick jag ett superfint silverhalsband från Pilgrim! Får ta kort på det och visa vid ett annat tillfälle.

Juldagen
Jag & Jacke åkte hem till hans far för att fira jul ytterliggare en gång. Jackes syster Jenny och henne kille Chris var med också! Vi åt supergod julmat även där och fick öppna ytterligare några presenter. Fick ett gorilla-pod stativ av Jacke! Åh jag blev så glad eftersom jag önskade mig ett sådant! Vid nio tiden tog jag & Jacke en taxi hem till Jessica i hägernäs och spelade spel och förade lite innan vi gick ut några stycken till Mosebacke. Det var jättebra musik där och bra stämming... det enda som förstörde var att man inte fick hänga in jackorna i garderoben då det var fullt! Så jävla synd. Nåväl det var en kul kväll i alla fall!

Annandagen
Jackes mamma fyllde år så vi åkte hem till henne för att fira! Även denna dag var supermysig med ytterligare julmat (jag hade inte tröttnat ännu haha) och trevligt sällskap.

Som ni säkert kan dömma av mitt inlägg så har jag haft en toppen jul detta år! Har fått fina presenter, umgåtts med de jag tycker mest om och tagit det lugnt! (+ en utgång förstås hehe). Här kommer några bilder från juldagen också, enjoy!



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0