Soulklubb at Fasching

Det blev Fasching igår som planerat! Dock var det abra jag & Miri som gick ut eftersom Jessica blitt sjuk... trist men sånt som händer tyvärr. Jag & Miriam fördrack lite hemma hos mig med våra pojkvänner samt Henrik. Vid elva tiden drog vi hemifrån och kom fram lite tidigt, runt halv tolv alltså och då hade de inte insläpp förens om en halvtimme (var en konsert där innan som precis var färdig), så vi gick till ett litet hak och tog en öl där innan vi begav oss tillbaka. Vi kom in på Fasching efter en stunds köande och köpte varsinn drink (jag unnade mig det då jag hade mer pengar kvar än jag trodde haha..) sen dansade vi i flera timmar! Det var sjukt roligt! Älskar disco, soul och funk så det var defenitivt rätt ställe för mig.

Dock så råkade vi ut för en del skumma typer, bland annat en kille som dansade precis vid mig hela tiden och sen drog handen genom mitt hår?! Euw?! Då gick jag & Miri ut så hon kunde ta en cigg (jag rökte inget denna kvällen heller = stolt) och då följde han efter haha! Så jävla störd, sen pratade han engelska med oss och frågade om vi brukade hänga där ofta.. haha sämsta raggningsrepliken? Nåväl vi snacka lite med honom för att vara snälla och sen bad han om ursäkt för att han var full och gick in! Hahaha..

Därefter hade vi tagit ännu en paus efter intensivt dansande och stod då ute igen för friskluft och en cigg för Miri, då kom det fram en kille som troligtvis var i 20-års åldern men som såg något yngre ut, han hade fullt munderad kostym samt glasögon, så frågade han varför vi stod där.

Jag: - Vi kände att det var en bra idé att stå här!
Kostymkillen: - Aha okej (vänder sig mot Miri), ni vet väl att det är på Gullmarsplan det händer?
Miri (skrattar): - Jaha så det är på Gullmars det händer?
Kostymkillen: - Ja det är där det händer!
Miri: Okej det är alltså där det händer..!
Kostymkillen: - Vi syns där inne!
Kosymkillens kompis: - Ni e stekheta ikväll tjejer!

Haha what the fuck?! Såg dom inte sen heller haha.. Nu var konversationen inte exakt såhär men på ett ungefär!

Däremot var det en kille som spillde öl på mig på dansgolvet och sa till Miriam att hans kompis sa att jag fick slå honom? Sen kom ölkillens kompis fram till mig och sa att jag fick slå ölkillen haha.. Varför skulle jag göra det? Ville bara att dom skulle låta mig vara! Ibland spiller man öl, sånt som händer liksom.

Aja en sjukt bra kväll var det som avslutades med pommes och vitlöksdipp på Max! Vi var inte aspackade denna kvällen utan sådär lagom salongsberusade, jätteskönt! Vill inte vara dyngig på krogen.. på hemmafester kan amn väl gott få bli det men ute blir det inget bra tycker jag. Såg hur människor som man inte kände var helt dyngraka och det var mest disgusting. Vi hade det jäkligt bra i alla fall som sagt!

Miriam & hennes strawberry dream

& här har vi mig samt min enda drink jag drack: absolut passion


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0