På gång - mitt nya liv

Nu ska vi väl kanske inte ta i så vi spricker kanske, men jag ser med blandade känslor på de kommande månaderna. Jag har i alla fall en arbetsintervju på fredag så jag hoppas för Guds skull att jag slipper gå arbetslös allt för länge. Har lite ångest över att jag inte har något nytt jobb men att jag sa upp mig i alla fall. Eller alltså.. bara jag tänker på att gå till jobbet jag har nu får jag ångest också. Så pass less var jag på telemarketing. Jag skriver inte skit om själva yrket eller min arbetsplats nu, för det är ett superbra extrajobb. Men att sitta 9-17 fem dagar i veckan funkar inte efter 9 månader... I alla fall inte för mig som känner att jag måste få leva ut min kreativa sida och utvecklas, har högre ambitioner. Plus att provisionsjagandet blir väldigt tröttsamt efter ett tag, vare sig man är tävlingsinriktad eller ej. Vill ha ett jobb med fast lön så att jag faktiskt kan koncentrera mig på att göra ett bra jobb. Så i slutändan så 

Sen börjar jag & Jess träna på Friskis&Svettis nu på onsdag, och det känns så jädrans bra. Äntligen får jag komma igång med träningen igen! Vi tänkte köra på allträningkort så man kan gå på olika pass också :) Nä ni det ska bli väldigt skönt att aktivera kroppen och komma i form igen.


Bilder från Barcelona Mars 09


din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

Tack för tipset..

Jag har Nokia och det finns inte nån sån blomma, har Nokia xpress music och cameran är dålig! =( Men ska kolla lite till på inställningarna på luren.

Hoppas allt är bra med dig<3

2009-08-31 @ 22:40:21
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Michan

kan du säga eaaakkt var den där affären ligger ?

2009-09-01 @ 09:34:14
URL: http://bcnreality.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Camilla! Jag försöker läsa sin blogg daglien och det kanske låter weird men jag drömde om dig inatt haha. Jag drömde att vi träffades på en "mystisk" dancebattle (men vi var inte där för att dansa, vi skulle sitta framför en dator?)och av någon konstigt anledning så snackade du grov skånska haha... Am I freakin' u out right now?

2009-09-06 @ 18:10:41
URL: http://handsup.bloggspace.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0