Ny header

Någon som diggar min nya header? Jag vet att jag gör det i alla fall haha. Satt och klura ett braaa tag med en massa olika kombinatiner av bilder på mig själv, outfits och semesterbilder. Sen hittade jag denna från Montenegro: en flamingoblompinne. Och det kändes så rätt. Inte en massa krimskrams och överbelamrat med saker. Utan en vacker flamingo. Det var meant to be. Atleast fot the moment ;)

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

Nämen! Där är han ju! Den sanne, den ende, den rose! Fint du har gjort!

2009-08-31 @ 08:23:14
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Åh JÄTTETACK verkligen, jättetacka honom från mig :D dehär var precis vad jag behövde, proffshjälp! :)



Är så sjukt trött på att slänga pengar på saker som knappt håller i tre månader liksom.

2009-08-31 @ 22:08:36
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0