Dagens klädval / Shopping

Idag har jag gått på stan med Miriam! Mycket bra shoppingdag må jag säga. Hittade ett roligt skärp på Beyond Retro, ett midjeskärp med frukter på haha! Sen köpte jag även ett par batikjeans från Gina :) Här kommer bild på jeansen samt min nya skinnjacka. Förövrigt så är det dragkedjor i ärmarna också men det syns inte på bilden :(


Är så glad över att mitt hår blivit så långt! :D var tvungen att visa haha!


Här är jackan framifrån, dock mkt snyggare i verkligheten!

din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Det har du verkligen helt rätt i! Fan vad fin jacka och hel aoutfiten överlag, hottie!!



Tack :) headern är aningen tillfällig just nu dock, ska göras en ny med riktiga bilder och med en text senare =)

2009-08-17 @ 12:02:19
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Anonym

Jättefina inköp!

Och jisses vad långt ditt hår har blivit!

Är lite smått avundsjuk ;-)

2009-08-17 @ 13:28:20
Postat av: jenny

Hmm mitt namn kom visst ej med i inlägget ovan, men som sagt jättefint!

2009-08-18 @ 13:14:06
URL: http://calanthes.blogspot.se
Postat av: Anonym

ääälskar dom jeansen! och ditt hår ska vi ju inte rpata omxD haha, galet snygg äru!:)

2009-08-18 @ 17:57:58
URL: http://emiliakorkalainen.blogg.se/
Postat av: Mirandah

fin du blev i hårfärgen! Är förövrigt avundsjuk på att ditt hår blivit så långt!

2009-08-18 @ 20:28:46
Postat av: Mirandah

Långhårige-Löken, eller varför inte Hårfagre-Hönan?

2009-08-19 @ 18:50:09

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0