a Fasching night

Så var det lördag! Igår var det som sagt dejt med Miriam som gällde, hemma hos henne i Åkerberga. Jessica var med också, vi hade riktigt trevligt! Satt på Miriams balkong och drack drinkar, snacka skit och rökte vattenpipa. Det var väldigt plågsamt att inte få röka cigg måste jag erkänna men jag fuskade inte som tur var tack vare min trogna vän Jessica som vägrade dela med sig av sina cigg hahaha.. det vara bara bra såhär i efterhand för jag hade skämts idag om jag fuskat! Jaja skit i det nu var det kvällen jag skulle berätta om!

Min kamera dog tyvärr så det blev knappt några bilder alls :( men det jag hade på mig kvällen till ära var mina älskade nya batikjeans från Gina, en svart spetstopp (lånad av lovely Miri) med svart bandeubh under samt mina spizike (+ smycken såklart)! Såg rätt bra ut om jag inte minns fel! Vi bestämde oss nämligen för att gå ut, och första tanken var att vi skulle till detta Block Party som ägde rum i SoFo, men det blev inte av eftersom vi åkte in så sent. Det blev istället en runda till Fasching! Tyvärr följde inte Jessica med men det får hon göra nästa gång istället.

I alla fall, till Fasching kom jag och Miriam. Där stötte jag även på snyggingen Ronja från SNS som var ute och skakade sina lurviga haha! Hon hade även, kvällen till ära, på sig sina spizike (dock inte samma färg) vilket var ett härligt sammanträffande. Bra smak har kvinnan det kan jag lova. Nåväl jag och Miriam tog varsinn öl och sen dansade vi oss svettiga innan det var dags att bege sig hemåt med ett snabbt stopp för lite påfyllning av magsäcken på MAX. Bra kväll var det! Men nästa gång jag går till Fasching blir på en lördag då de har Soulklubb :) mer min smak än det som spelades igår (drum and bass var det tydligen!).




2 bilder som jag tog igår innan kameran dog

din åsikt, mjau!
Postat av: Ronja

hahah vad söt du är! drum and bass heter det som spelades igår. kul att se dig, grymt att du hade kul! det hade jag med :*

2009-08-22 @ 20:03:58

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0