För personligt?

Har suttit här ett tag nu och försökt skriva ett inlägg om självkänsla och självförtroende. Men var tvungen att börja om hela tiden och till sist slopa jag hela inlägget. Varför? För att det kändes hela tiden som att jag lämnade ut mig själv för mycket och att jag skulle bli helt kritiserad. Jag har jättemkt saker jag vill skriva om som har med just det ämnet att göra men jag vill inte skriva det i bloggen.. Samtidigt så är jag självklart medveten om att jag inte är den enda tjejen i 20-års åldern som tampas med frågor om livet som exempelvis självkänsla, utseende, framtid etc etc..

Nåväl kanske en annan dag istället. Har precis kollat på SATC som gick på 3:an... åkte hem innan lunch från jobbet. Är helt sjuk. Det suger. Ganska länge sen jag var sjuk faktiskt, i alla fall med feber och sådant som nu... alltså så sjuk att man inte kan jobba helt enkelt. Väntar på att Jacke ska komma hem och ge mig en mysig kram så jag slipper känna mig så nerslagen i skoskaften haha! Längtar efter mina kläder som jag beställt också, men de lär inte komma förens tidigast imorgon.



Längtar tillbaka till Barcelona jättemkt!

din åsikt, mjau!
Postat av: Miri

åh, vet hur du menar.. ses när jag är hemma igen? =) kan diskuteras över en utepils!

Men krya på dig först gumman <3

2009-04-06 @ 19:01:24
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: Barcelona sjukan

Stackare, jag måste ha smittat dig när du var här nere eller nåt. :/

Krya på dig !

Saknar dig om 5 veckor gör vi sthlm osäkert igen ;)

<3<3<3 /Jessicaaa

2009-04-06 @ 19:03:42
URL: http://jessp.blogg.se/
Postat av: sandra

sådär brukar jag göra med massa inlägg jag med!

2009-04-06 @ 23:54:42
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Fatima

Jag förstår hur du menar. Har själv vissa saker som jag vill skriva om men tvekar.. Men för mig handlar det nog mest om att jag inte vill att "vissa" personer ska läsa det.



Men jag tycker att du sk skriva om vad du än känner för. Sen om någon kritiserar dig så år de väl göra det. Bara DU vet hur det egentligen ligger till och om den kritiken påverkar dig.

Visst, man är rädd för att höra dumma, elaka kommentarer, men i say go for it.

2009-04-07 @ 03:07:13
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: sandra

jag är där just nu.

Som en deprission. Det är svårt att skriva om men tycker endå du ska göra det.

Jag orkar inte skriva, men läser gärna.

Kanske kan ge mig lite hjälp på vägen att må bra med mig själv?

2009-04-07 @ 10:38:03
URL: http://dopecookie.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0