Goldiepants!

Idag fick jag hem mina gyllene leggings wohoo! Rätt ner i brevinkastet också, jag som trodde jag skulle vara tvungen att släpa mig upp till ica för att hämta dem men icke. Skönt värre! Nåväl prövade dem här hemma i alla fall och de är sååå snygga, kommer bli skitsnygga till svart tight klänning, vita sneakers och min korta jeansjacka! Superfly! Haha. Jag är en riktigt shopaholic. Har redan planerat kommande löns inköp hahaha... för er som undrar ska jag köpa:

- Ett par sneakers från Ebay (ni får se sen om de finns kvar vid lön)
- En svart tight klänning
- Töjning till mina örhängeshål
- En till baseballjacka eventuellt eller en långärmad jeansjacka

Nu ska jag & Jake the shake kolla på Dexter, så vi hörs senare eller imorgon!


my baby n' me! looove u! <3 haha

din åsikt, mjau!
Postat av: the sleepyheaded sheepdog

hej löken! är du fortfarande sjuk? hur mås de?

2009-04-08 @ 12:13:02
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: sandra

sv; aah, så nice :D det var riktigt fina bilder :) jag måste verkligen införskaffa mig en :D

2009-04-08 @ 13:22:07
URL: http://marinoni.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0