Flickan med guldbyxorna

Det var jag det igår! The girl with the goldie pants. Jacke tyckte dom var fula, men det tycker itne jag det är mina favoriter för tillfället haha! Synd värre för Jacke men men.. man kan ju inte tycka lika om allt! Tyvärr blev det ingen bild på gårdagens outfit :( Jättetrist but what u gonna do...

Nåväl gårdagen i alla fall började med att jag mötte upp Jacke & gänget från Dustin (han jobbar där och ja.. "gänget" är några av våra kompisar samt Jackes kollegor då) samt jackes syster Jenny. Det togs ut pengar och hade sig sen begav vi oss mot Mest Bar&Kök där större delen av kvällen ägde rum. Dock så gick jag, Robert, Jarne & Jacke till donken och käka där som de fattiga vi är. Sen slöt vi upp med resten och började dricka öl, fast jag tog faktiskt en cider först. Sen blev jag missuppfattad när jag ville ha en öl och fick en cider till, men det gjorde inget. I alla fall så var vi ett helt gäng där i och med att vi skulle fira av Marlene som nu slutat jobba på Dustin. Jag rörde mig runt långbordet, som vi satt vid, i takt med att folk gick ut och rökte eller gick på toa - snacka om mingel! Haha. Vid åtta tiden kom Mirandah för ett glas vin sådär efter jobbet, väldigt trevligt det med! Lite sådär lagom på lyset var man också, jag kan ärligt talat säga att jag endast blev salongsberusad, väldigt skönt faktiskt! Ett tag efter att Mirandah anlänt drog vi (jag, markus, robert, mirandah, jacke och jenny) vidare till en som Jenny kände för lite efterfestande.

Såååå.... det var gårdagen... idag har jag myst med min älskling, ätit omelett till frukost och kollat på Dexter. Efter det har jag suttit... i nu ett gäng timmar... och kollat runt på Ebay, som en tok! Jag älskar Ebay. Har förstås vart inne där förut men liksom inte kollat ordentligt och vart helt rädd för att beställa, men nu om exakt 14 dagar är det dags! Haha jag längtar verkligen grymt mycket till löning... synd att jag precis vart i Barcelona och shoppat asset av mig, men ändå hittar nya grejer jag vill ha? Shopaholic javisst!


fina naglar och bralls!


här är då en bit av själva långbordet


och här har vi en mojito och en redbullvodka

din åsikt, mjau!
Postat av: tullan

houman sebghati - pojken med guldbyxorna

2009-04-10 @ 22:01:20
URL: http://tulllan.blogg.se/
Postat av: maktgalna lemuren

fina naglarna va

2009-04-10 @ 22:43:50
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0