Kul! Verkligen, kul!

För typ en timme sen ringde det en kille och sa att jag skulle få komma på arbetsintervju på ett av företagen som jag sökt jobb hos.. först blev jag jätteglad... sen när jag inte kunde hitta adressen där intervjun skulle hålla hus på eniro.se blev jag lite mindre glad. Sen när jag sökte på företagen blev jag ännu mindre glad då det verkar som att det är ett bluff-företag, eller vad man ska kalla det. Företaget finns, och folk jobbar där, men de lurar folk. Varenda kotte som kommit i kontakt med företaget och köpt abbonemang igenom det har blivit missnöjda och det är bara en massa fuffens.

Så jag får helt enkelt tacka nej till intervjun. Jag som var så glad för att det äntligen hände något på jobbfronten men nej, naiv jag var.

din åsikt, mjau!
Postat av: Flisan

Bara så du vet så är det säljaren som gör fel, inte företaget ;)

2008-09-24 @ 16:37:49
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0