Stylist?

Nu har jag precis varit i Täby C med Felice. Det var väldigt trevligt med klädtittande (och lite köpande för Felices del) och fika! Träffade även Jess en snabbis eftersom hon jobbade idag. Hittade världens finaste benvärmare på Lindex idag.. de var helt underbara. Felice köpte ett par bruna som hon ska ha ikväll och jag hittade ett par blåa som ska införskaffas vid löning. Har kommit fram till att jag borde bli stylist för övrigt! Synd bara att man måste gå värsta utbildningen och ha sig för att kunna bli det.. Men fatta vad roligt och kunna slänga fram sitt visitkort där det står "Stylist" under ens namn! Ack vilka drömmar man har...

Kul att så många tycker om min nya design! Själv är jag ypperligt nöjd med den! Kunde faktiskt inte blivit så mycket bättre om jag får säga det själv. Så kom ihåg att säga till mig om ni behöver hjälp med eran egen, för det gör jag så gärna. Har hållt med Jessicas nya ett tag, så om du vill se Jessica så skickar jag den till dig så fort vi båda har tid! Den är jättefin tycker jag! haha.. är glad, märks det?

Slänger upp en önskeoutfit lite senare, känner mig väldigt inspirerad och kreativ idag!

din åsikt, mjau!
Postat av: Julia Fuentes

Nej, du ska inte bli rädd. Jag tycker att du borde testa den. Saken är den att jag har en hudsjuksom, och det är därför jag tror att jag reagerade på det sättet. Men man vet inte.

2008-09-20 @ 18:20:55
URL: http://chulia.blogg.se/
Postat av: michaela

Jag vill jätte gärna ha hjälp med designen :)

Din blogg är jätte fin

2008-09-20 @ 18:22:18
URL: http://mejx.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0