Sökt mera jobb!

Nu känns det lite lättare faktiskt, har hittat två jobb som passar mig bra med både tider och yrke. Har skickat iväg ansökningar till båda ställena och hoppas på att någon av dem ringer upp mig så jag åtminstone kan få komma iväg på en intervju! Känns väldigt bra faktsikt... hoppas hoppas hoppas! Vill inte vara "mellan två jobb" längre, det är inte alls kul att sitta hemma hela dagarna! Jag behöver något mer givande, ett så kallat jobb haha!

Ska väl slänga ihop något att äta snart, eftersom jag ska iväg och dansa lite senare.. frågan är bara exakt vad jag ska slänga ihop?! Vi har nästan ingenting hemma så här två dagar innan löning haha! Men på torsdag är det löning <3 Får bara hoppas att jag får i alla fall några hundra då jag knappt jobbat något i augusti...

Glöm inte att säga till om ni behöver hjälp med bloggdesign! Maila mig på [email protected] !

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Fråga: gör du bloggdesigner gratis eller mot betalning?

2008-09-23 @ 15:35:48
URL: http://maysen.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0