Sneakerfreaker



Finns då förstås inte i tjejstorlek.. man tackar man tackar...

din åsikt, mjau!
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Snickaren på våning 3 märkte att han hade glömt sågen längst ner. Han försökte att ropa till sin kollega på våning 1, men avståndet var för stort.

Han pekade på sig själv (jag), nöp ihop benen och vred sig (behöver), drog armarna fram och tillbaka (såg).

Kompisen nickade och började onanera. Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan. - Va fan, är du dum? Jag ville bara ha en såg!

- Jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "jag kommer snart".

2008-09-09 @ 13:53:03
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: sara

vart finns dem att få tag på? =)

2008-09-09 @ 17:53:48

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0