Pulver-latte

Här om dagen köpte jag en grej på Ica.. det var lattepulver... så man har ett glas eller en mugg där man häller ner det här pulvret, sen tillsätter man varmt vatten så vips(!) blir det en latte med skum! Dock så smakade det väl inte så överdrivet mycket men ändå helt okej faktiskt...

Idag ska jag sola och ikväll ... ja... vad händer då? Ni som har något kul på gång - ring mig. Haha. Och Jessica, ring mig i vilket fall som helst får inte tag på dig!

Jag vill ha en ny vinter/höst jacka i ull, som den på bilden här under. Tyvärr vågar jag itne köpa den då den tydlien ska vara jättestor i storlekarna.. Prövade en liknande på Gina Tricot som också var stor i storleken... drunknade i jackan... :( Varför kan det inte finnas kläder för små som mig haha? Får ju typ kolla på barnavdelningen... yippie..


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0