Onsdagen avklarad

Idag har det inte hänt så himlans mycket faktsikt... Har varit hemma med Jacke och pysslat lite.. sen åkte vi till täby c där jag solade och sen kolla snabbt på lite kläder. Mötte Jackes moder och kollade på olika Tv's... Sen åkte vi hem till henne och Bror och åt middag och fikade. Och nu är vi hemma.

Imorgon ska jag förbi min kära vän Mirandah och skvallra och äta mat. Sen blir det Locking! Ska bli skitkul! Fast just nu längtar jag jätte mycket till Breakingen nästa vecka, var så kul! Har dock världens träningsvärk i låren och vaderna, fast jag stretchade så ordentligt...

Förövrigt, är det någon som kan tipsa om hur man bäst stretchar sina ben så man kan komma ner ordentligt i spagat?! Jag sitter i spagat (alltså itne helt nere) och har stretchat så för att komma ner hela förra terminen, men det känns liksom som att ajg inte komemr längre ner? Får inte upp benet särskilt långt heller bakåt på baletten? Framåt och åt sidan får jag det långt, men bak vill det sig liksom inte? jaja... säg till om någon vet!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0