Nu har jag något på mig

Eller alltså.. jag var inte naken när jag skrev sist haha men nu har jag funnit något som jag trivs väldigt bra i! Nu känns det som att kvällen kommer bli mycket bättre helt plötsligt. Gud vad töntig jag är, men så är jag.. känner jag mig obekväm och inte riktigt nöjd med det jag har på mig när jag är ute på sociala ting så stör det mig hela tiden...

vaddå utseendefixerad? Jag? näää.... inte då ;P

Jag tror jag lägger upp en outfitbild så snart som jag fixat klart mitt hår, har det i en boll på huvudet så att det ska torka och bli sådär lockigt och härligt.. men det tar ju en sjuhelsikes tid för det to dry up..

Sen ska jag sitta på en buss i 40 minuter idag också, härligt va? Ska åka 629:an a.k.a sightseeingbussen haha! La in "The best of Lauryn Hill" på mp3:n igår så jag klarar mig nog!

din åsikt, mjau!
Postat av: Katarina

Hej! Du har inte tid/lust att ta dig an min bloggdesign? Kram!

2008-09-27 @ 21:06:56
URL: http://akatarina.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

En M... egentligen tror jag att en S hade suttit bättre, men jag antar att M kommer krympa efter någon tvätt (hoppas på det haha). Men jackan är kort fast jävligt varm.. och snygg! ^^

2008-09-28 @ 15:47:23
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0