Mitt pipande ägg

Jag och Jacke käkade frulle för en stund sen.. och vi hade då förutom mackor varsitt kokt ägg... Helt plötsligt hör jag hur det piper? Det låter precis som en liten kyckling och jag sätter örat mot mitt ägg... Jo visst fan är det mitt ägg som piper!
Jag blev jätte ledsen, för varför pep mitt ägg?! Det var förstås en spricka i ägget som gjorde att det blev ett tryck där innifrån! men det lät verkligen som en lite stackars kyckling som var instängd haha!
Jacke tyckte att det hela var mycket komiskt medans jag var helt förtvivlad.

Om en timme ska jag åka till Mirandah och hänga där tills dess att jag ska till dansen. Idag blir det Locking som jag säkert skrev igår! Nu måste jag göra mig iordning, men jag lägger nog upp en bild ikväll på min dansoutfit!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

"Jag blev jätte ledsen, för varför pep mitt ägg?!" haha sött :P

2008-09-04 @ 18:27:49
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0