Lördagsmorgon

Eller ja... snarare förmiddag eller eftermiddag... jag vet att eftermiddag räknas efter tolv men jag räknar eftermiddag efter klockan två.

Var trevligt med kvällsfika igår med Mirandah. Gick först till ett ställe där de tydligen stängde klockan åtta.. vi kom dit halv nio och gick in och beställde och så, för det varken stod på dörren när de stängde och de sa ingenting när vi kom. Sen helt plötsligt så började de städa och ha sig (det satt andra där inne när vi kom) och då frågade vi när de stängde, och sa de klockan åtta, men att vi kunde sitta kvar ett tag till och dricka upp. Jaha? Det känns ju kul liksom och sitta där och dra ut på deras stängning... Så vi gick.

Vi vandrade runt på söder, gick förbi medis och tillbaka mot Ringvägen längs Götgatan. Där hittade vi ett supermysigt café som hade öppet till klockan elva. Då var klockan halv tio tror jag. Vi satt på kuddar på golvet och hade ett lågt bord med ljus på, det var mysig musik och lite halvmörkt där inne. Jag beställde en melonshake som var grymt god!

Sen vid kvart i elva så var det dags att dra sig hemåt.. Jacke hade vart ute med jobbet på någon krog i närheten men var grymt trött så vi tog sällskap hem.



din åsikt, mjau!
Postat av: michan

50 kr kanske . jag säljer lite men inte mkt ´, men det e många som frågar

2008-09-13 @ 16:00:28
URL: http://miichaan.blogg.se/
Postat av: rosanna

haha nejneej! det är mitt riktiga hår :)

2008-09-13 @ 18:23:49
URL: http://rem.blogg.se/
Postat av: Flisan

Gaaah! Melonshaken ser ut som gift :(

Men den var säkert god ändå :)

2008-09-15 @ 15:18:12
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0