Lofting

Igår efter vårat filmtittande hos mig drog vi till Amanda, jag, Jess & Felice alltså.. även Mikaela kom dit. Sen spelade vi spel i typ 3 timmar! Det är ju sjukt roligt att spela spel måste ajg säga, vi spelade ett som heter "Med andra ord" och ett annat som heter "Den glade mytomanen"! Haha var väldans kul...

Jag: "Ett ställe där det försvinner mycket folk och båtar och flygplan" (det var Bermuda trigangeln)
Jess svarar: "Norrland!!"

Mikaela ska försöka förklara Påven med andra ord: "Det är en gubbe med stor hatt som bor någonstans" och "jag tror han är typ... kristen?" Haha! Jo han e lite kristen Mikaela...

Haha så roligt.. men lika kul hade jag inte när jag skulle åka hem. Fy fan säger jag bara. var jätte rädd hela vägen hem... fick för mig att det skulle hända något hemskt på vägen... Och sen det första jag ser när jag kommer till Danderyd, helt ensam och rädd i mörkret.. jo då läser jag på förstasidan av Metro "Här är bilden på serievåldtäcktsmannen".. TACK! Verkligen, fick inte mig att sitta på helspänn sen hahaha... Usch jag är så töntig ibland...

Jag hatar att vara halvsjuk! Man bör inte träna, för då blir det värre... men man känenr sig inte så jättedålig när man sitter hemma, men som i tisdags.. märkte då att det inte gick att träna. Måste känna mig helt frisk innan jag drar igång igen. Tror jag ska ta det lugnt i helgen och sen köra igång på måndag med housen. Hoppas hoppas hoppas Sabina är där då! Missade ju förra housen och innan dess hade vi ju vikarie två gånger i rad... Ta mig inte fel, jag gillar både Malin och Maggie som lärare men Sabbe är faktiskt min absoluta favorit! Hon inspirerar mig så mycket!

Hade verkligen velat gå på Bryan Gentrys workshop i House och Lofting men jag har inte råd... Det är på Söndag på Danscenter för den som undrar.. Bläää fan fan fan för att jag inte lyckats skaffa mig något jobb och inte har några pengar över till sådant där..

din åsikt, mjau!
Postat av: Jessica

Det var rikitgt kul med film ooch spel igår <3

2008-09-18 @ 16:00:12
URL: http://jessp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, sämsta förklaringen om Påven.. nånsin! haha

2008-09-18 @ 20:32:28

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0