Jessica

Du vet att jag kommer sakna dig som en idiot när du flyttar till Barcelona! Det känns bara inte som att du kommer flytta dit, jag vet inte varför men att du ska bo i ett helt annat land med ett gäng spanjorer känns inte som att det är sant riktigt. Jag kan inte tänka mig dig där skuttandes runt på gator och leva ditt liv där? Haha , låter kanske konstigt men det har liksom inte riktigt gått upp för mig att vi inte kommer kunna höras som vanligt och att vi inte kan träffas när vi känner för det, eftersom det är ett stor jävla hav emellan. Och jag är inte så bra på att simma.

Jag kommer sakna dig <3



bild från våren 2007


din åsikt, mjau!
Postat av: J

Jag vet. Därför måste man ses innan jag åker. Försöka att komma ihåg att jag faktiskt åker...

Så blir det inte lika jobbigt sen!

2008-09-14 @ 18:52:31

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0