Jag hatar mina grannar

I alla fall just nu. Sen halv nio imorse har de borrat (i betong, ni kan ju tänka er hur mycket det låter?!) och hammrat i väggarna. Konstant. Nog för att jag skulle gå upp relativt tidigt, men come on?! Kunde jag inte fått sova i lugn och ro till tio, jag som faktiskt kom i säng vid elva och faktiskt somnade strax där efter? Men nej, här ska vi sätta igång och renovera så tidigt som möjligt! Det värsta är att man får det på vardagar, så jag kan ju inte direkt klaga. Plus att jag säkert ändå inte vågat haha... hade skickat Jacke om han vart hemma och om man inte fick börja borra vid den tiden. Vilken fegis jag är.

Lär inte bli någon dans idag heller, speciellt inte som att jag egentligen ska dansa house.. vilket är väldigt konditionskrävande så ja.. inte bra för halsen helt enkelt. Tror dock att jag går på baletten imorgon för jag vill inte missa mer nu... hatar att bli sjuk! Tur att vi inte kör någon koreografi på housen, alltid ny varje gång. Det är i alla fall bra.

Dags att äta frukost, men eftersom jag är hemma idag igen så lär det poppa upp något nytt inlägg framåt dagen...

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

haha va bra, för en gångs skull får jag höra annat än "det e folk som stått o kö längre än dig, du kan inte göra så"..klart som fan att jag kan o ska! haha..



du mena de palma jackan? jag köpte den i sthlm, combination (eller combostore?) de hade 50-70% på hela affären och stängde ner så den finns nog inte kvar..

2008-09-15 @ 11:26:46
URL: http://estailo.blgg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0