Home again!

Nu är jag hemma från dansen.. det var väldigt svetttigt. Dock vikarie. Var lite ledsen för det, men det var kul i alla fall faktiskt. Inte ska man hänga läpp för det inte haha!

Nu ska vi snart äta här och det ska bli färsk pasta med tomatsås, fast jacke ska ha bacon i sin och jag ska ha quornbitar och champinjoner! Ska bli himlans gott! Är hungrig som en varg.

Såg förövrigt en råtta i buskarna i Danderyds sjukhus för den som vill veta...

din åsikt, mjau!
Postat av: Viktoria Tomic

Hmm haha ett 20tal tror jag :)

2008-09-01 @ 20:46:09
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: Älg-fönaren

Nämen hej du! Jag har nu tagit mig till en dator, hittade en här i skolan, för att läsa din bedårande blogg vilket var säkert en vecka sen nu, på grund av sagda dator brist. Hursomhelst, det var mycket trevligt!

2008-09-02 @ 17:28:46

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0