Frukostvanor

När det är tidig morgon eller när man precis gått upp så tycker jag det kan vara svårt att få i sig frukost faktiskt... ibland äter jag frukost mest för att slippa vara hungrig och inte för att det är gott.. Jag tycker bara om fruksot när man fått sova ut ordentligt utan att ha ställt någon klocka. Även om man går upp vid tio och vaknat av klockan tycker jag det är jobbigt att käka frukost. Idag smällde jag i mig två mackor med marmelad på... det smakade väl helt okej men nää.. det var inte så jätte gott.

Idag blir det till att söka ännu mer jobb. Har redan skummat igenom jobben som kommit in på Platsbanken men inte funnit något som jag kan söka (pga krav på körkort, olika erfarenhetskrav, tider).. Det känns så hopplöst just nu. Som att jag aldrig kommer hitta något jobb. Varför kunde jag inte bara fått jobba kvar på Gulan? Nog för att de skulle haft för mycket personal då men i alla fall... kom igeeeen.... det gör väl inget? haha.. Aja, får fortsätta söka och kolla och så.

Sen senare idag blir det breaking, ska bli roligt nu när jag är friskare än sist! Samma sak med baletten, ska bli riktigt roligt. Dock så önskar jag att jag kunde bli vigare... Det känns som att jag stretchar och stretchar och stretchar efter klasserna men ändå så har jag fastnat på samma ställe både i spliten och spagaten... jag kommer liksom inte längre. Vad ska man ta sig till då? Vet inte riktigt vem jag ska fråga. Kan i och för sig fråga min balettlärare idag efter klassen, bara det att hon har en annan klass som kommer in direkt efter.. men jag ska försöka hinna!

Time to search for more jobs.. skriver laterrrr...

din åsikt, mjau!
Postat av: Pinar

Min hjarna fungerar inte utan frukost :/

2008-09-23 @ 12:25:27
URL: http://nooshis.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0