Fixat ännu en bloggdesign

Nu har jag hållt på med en bloggdesign nästan hela dagen, och det blev tillslut väldigt bra, helt enligt tjejens önskemål. Som sagt om ni behöver hjälp med en design, don't be afraid to ask! Helenas blogg som jag precis gjort om! Ta er en titt :)

Så vad händer denna vecka då? Ska söka jobb minst två timmar om dagen har jag bestämt, sen ska jag också iväg några svängar och sola solarium hade jag tänkt. äh jag skriver en lista det är roligare!

Att göra denna vecka som kommer:

[  ] Söka jobb minst två timmar om dagen

[  ] Dansa; house, ev. street, balett, breaking, wacking, locking

[  ] Sola solarium

[  ] Avkedsfest för Jess & Felice på Lördag, spelturnering & utgång

din åsikt, mjau!
Postat av: Angie

Hej hej!

Hon är en rottweiler =)

Ha en bra kväll!

/Angelica

2008-09-21 @ 20:35:22
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Amanda

snygga bloggdesigner du gör!

jag tycker det är krångligt att få dit de på bloggen så de passar och allt. skitsvårt. Kram!

2008-09-21 @ 20:38:34
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: jenilita

åhhhh du är en ängel känns det som just nu jag har spenderat dagen med att böna o be överallt om lite hjälp med min tråkiga standad sida hade bara velat ha lite design, enkelt med tex stor text överst med mitt namn och en större bild överst. din blogg äger värkligen fin blev den du gjorde med:) mvh jenilita

2008-09-23 @ 00:59:38
URL: http://blonditamedfotboja.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0