Eight things



8 saker jag brinner för
1. Mina nära & kära (familj, vänner, pojkvän)
2. Min dans
3. Sneakers
4. 80/90 tals streetmode
5. Musik; dansa, lyssna ,och när ingen hör; sjunga.
6. Vara kreativ och låta ideér flöda och skapas
7. Göra saker som är värda att minnas
8. Upptäcka och smaka, se, lära och uppleva andra kulturer


8 saker jag vill göra innan jag dör
1. Åka till NYC och dansa/utbilda mig inom dansen
2. Äga minst 50 par sneakers
3. Lära mig åka snowboard ordentligt
4. Åka tillbaka till Australien och lära mig surfa
5. Vara danslärare
6. Vara volontär någonstans där jag kan göra skillnad
7. Bo utomlands
8. Ha barn


8 låtar jag kan lyssna på om och om igen

1. A tribe called quest - Can I Kick it ?
2. Gang Starr - You know my steez
3. Collie Buddz - Come Around
4. Lauryn Hill - Lost Ones
5. Michael Jackson - Billie Jean
6. Good Charlotte - Wondering
7. Daz Dillinger - On some real
8. Beenie man - King of Dancehall

8 saker jag gillar med mina bästa vänner
1. Att de alltid finns där för en - dag som natt
2. När vi är kreativa tillsammans
3. Våra störda, roliga, dåliga och sjuka minnen
4. Haha när vi festar tillsammans och det alltid spårar haha...
5. Våra olika gemensamma intressen
6. De är ärliga
7. Våra skvallerkvällar!
8. Att vi bråkat och varit oense om diverse saker men alltid i slutändan blivit bästa vänner igen


Sådär... det var lite svårt att komma på saker ibland, när man "måste" så att säga haha... men där har ni en trevlig liten lista att läsa eller lägga in på eran egen blogg!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0