Dumma halsband

Ni kanske kommer ihåg att jag beställde ett halsband för några dagar sen? Jag var sååå lycklig eftersom jag skulle få det denna vecka. Men har det ramlat ner någon avi eller något halsband i brevlådan? Icke. Blir så besviken, hade verkligen velat ha på mig det i helgen men det verkar ju inte bli av. Jag fick även en uppdatering i söndags av hemsidan som jag beställde från att min order var påväg? Nog för att det inte skickas för ens på måndagen, men hallå?! Det är inom Sverige, borde varit framme i tisdags eller onsdags? Senast igår. Blir så less.


Här är halsbandet jag beställde




din åsikt, mjau!
Postat av: JULLAN

men fan va dåligt...

då måste de ju komma på måndag, annars läre ju fan ha blivit nå knas.. ;p

2008-09-26 @ 21:35:27
URL: http://juliahessling.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0