Dansa dansa dansa

Idag har jag varit i Täby C med Felice och Jessica, även malin som dök upp lite senare, utfört diverse ärenden. Ska träffa de två första damerna imorgon också för ett goodbye... känns mindre kul att mina två bästa vänner ska flytta till Barcelona. Frö deras skull är det förstås jättekul men för oss efterlämnade stackare här i Sverige - mindre kul.. Dock kommer jag förstås ner vid nyår och firar Barcelona-style (Gud vad det där lät töntigt haha)...

Sen har jag dansat house, Sabbe var inte där idag heller, men Malin var och det var kul i alla fall, gick jätte bra trots lite halsont! Gillade koreografin.

Imorgon ska jag nog uppdatera mer, men idag har jag inte hunnit/haft lust. Ska sova snart.

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

där ser man, e den nå bra då?

2008-09-29 @ 23:36:58
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: Nicoleeee

Du gör så fint på andras bloggar, skaffade blogg idag och jag umdrar om du skulle vilja hjälpa mig?:)



ha det bra!

2008-09-30 @ 00:46:07
URL: http://nicolejs.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0