Breaking & Balett

Jag är då inte frisk kan jag säga... försökte att ta det lugnt på breakingen men det är svårt när man ändå vill göra bra ifrån sig.. sen på baletten gick det bra i början men nej... när det var en halvtimme kvar kände jag hur kroppen började ge upp, halsen började göra ont igen och huvudet kändes helt snurrigt.. som tur var hade jag sagt till min lärare att ajg inte var helt frisk i början av klassen så det var okej att jag satte mig och stretcha. Men jag kände mig ändå dum, kändes som alla andra trodde att jag satte mig enr bara för att jag gav upp eller inte palla, men om någon av er råkar läsa detta så var det inte fallet. Jag mådde skit. Blä.

Lärde mig i alla fall en ny freeze på breakingen som jag dock inte riktigt satt än, den är inte jobbig om man tänker styrkemässigt men man måste vrida kroppen på ett lustigt sätt som gör det hela rätt klurigt. Ska träna på den så fort jag mår bättre. Tyvärr så blir det nog ingen locking på torsdag... det känns verkligen inte bra då jag kommer missat två gånger i rad.. och det känns extra dåligt med tanke på att jag inte är särskilt bra på locking... än.

Oj vad mycket känslor det blev här då haha.. "det känns" och "det kändes" i varannan mening hehe... nåväl, vad ska man göra? Det är ju så det är. Hoppas bara att jag blir bättre så snart som möjligt, vill inte missa mer nu!


en sådan här var det...

din åsikt, mjau!
Postat av: paola

ja jag såg att du också dansade där :) Nybörjare o Marga på balett, du då? :) hihihi aaa ;)

2008-09-16 @ 21:57:03
URL: http://paolita.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0